Dňa 14. apríla 2015, sa žiaci tried III.A, III.B, III.C a III.D zúčastnili výchovno-vzdelávacieho workshopu. Cieľom tohto workshopu, ktorého organizátorom bolo občianske združenie Mladý podnikavec, bolo zdokonaliť a rozšíriť si vedomosti v ekonomických smeroch.
Dianie workshopu prebiehalo zábavnou formou. Spočiatku si študenti vypočuli možnosti správneho vývoja reklamy v podobe prezentácie. Neskôr si prehrali reklamy, ktoré zväčša ovplyvňujú prijímateľov a na samotný koniec si vyskúšali, aké je to prezentovať reklamu na svoj vlastný výrobok.
Študenti si mali pripraviť logo svojho výrobku, slogan ktorý by vystihoval výrobok a na koniec mali stručne informovať o vlastnostiach prezentovaného výrobku.
Z prezentovaných produktov sa naša porota, pozostávajúca z organizátorov workshopu, rozhodla vybrať jeden najlepší, ktorého tvorcovia si zaslúžili výhru.