V dňoch 21.4.2022 sa triedy 2.A a 2.B a 29.4. triedy 3.G a 3.H pod záštitou Mladého podnikavca zúčastnili workshopu na tému: Emócie v marketingu.
Na základe videi s reklamnými kampaniami žiaci mali možnosť spozorovať, ako má mozog obmedzenú schopnopsť vnímať viacero podnetov naraz . Okrem základných marketingových nátrojov ako sú produkt, cena, distribúcia a propagácia si treba uvedomiť aj neuromarketingové prístroje. V živote sú lahšie zapamätateľné emócie cez smútok, strach a rýchlo pominuteľné smiech a radosť.
Pri navrhovanom logu má veľký význam tvoriť logo s príbehom, ktorý má veľkú výpovednú hodnotu pre pozorovateľov ako budúcich zákazníkov. Už od detsva sa na niečo hráme, čím chceme byť a môže to ovplyvňovať aj naše budúce životné rozhodovanie pri výbere povolania.
Téma emócie v marketingu sa tak stáva jednou z najsilnejších emotívnych nástrojov marketingu.
Ing. Andrea Hlačinová